Eget rum!

I natt sov Filip i sitt rum för första gången, och det gick faktiskt bra!  Jag var av någon anledning jättenervös för att han skulle sova själv, men han har ju sovit hela nätter sen han var ca 6 veckor gammal så jag trodde väl egentligen inte att det skulle bli något problem! Det var mest jag som tyckte att det var jobbigt att inte höra honom ligga och snosa i sängen brevid.

I dag ska jag och Filip ut och inhandla ljus till trädgården, och kanske en trädgårdstomte om jag hittar någon fin! Jag tycker att det är så fint med ljusnät över buskar, så ett sånt får det nog bli...och kanske en ljusslinga till rosenspaljen på väggen! Det blir nog bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0